TIPS: REFUNDER

 
Om du gillar att onlineshoppa (vem gör inte?) så får du inte missa Refunder. Jag använder mig av Refunder så ofta som möjlighet ges. Refunder fungerar som så att du får tillbaka pengar på dina onlineköp. Pengarna kan du sen få utbetalda till bland annat ditt bankkonto. Vid min senaste utbetalning valde jag att betala ut det till mitt Paypal-konto och då fick jag ytterliggare 50 kronor i återbäring. Pengarna använde jag sedan till att shoppa på Ebay!
 
Det är väldigt enkelt att samla ihop återbäring då du bland annat får återbäring på Nelly, Eleven och Hotels. Nelly och Eleven är två sidor jag shoppar en hel del på, och Hotels när jag ska boka hotell. Det är gratis att skapa ett konto hos Refunder så vad väntar du på!? Klicka här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0