FEEL GOOD FRIDAY @ BODY SHOP

Idag har Body Shop Feel Good Friday där de erbjuder 20% på valfri vara (gäller ej Limited Edition Smoky Poppy, Velvet Sticks, Wild Argan Oil och Drops of Youth Eye Concentrate). Jag handlar mest på Body Shop när jag är i England då det är mycket billigare där, så det gäller att passa på när Body Shop här i Sverige har bra erbjudanden. Detta erbjudande gäller både i butik och webbshop. 
 
Produkterna ovan är mina två favoritrengöringar. Båda appliceras på torr hud och de smälter i fingrarna och löser upp sminket, sen använder jag en blöt handduk och tar bort sminket med. Camomille Cleansing Butter hittar du här och Camomille Cleansing Gel hittar du här.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0